Aby se mi lépe učilo Didaktika
Téma | Odpovědi | Zobrazení | Aktivita | |
---|---|---|---|---|
O kategorii Didaktika
|
![]() |
0 | 10 | 24 září 2024 |
EduCanvas pro formativní přístup - testování :memo:
|
![]() ![]() ![]() |
3 | 728 | 30 květen 2025 |
Pracovní list: Co je podnikání a kdo je podnikatel? :woman_office_worker:
|
![]() |
0 | 11 | 23 květen 2025 |
Jak lépe zařadit návštěvu odborníka - podnikatele do výuky? :woman_office_worker:
|
![]() |
0 | 13 | 23 květen 2025 |
Pracovní list: Co mi přinesla návštěva podnikatele :woman_office_worker:
|
![]() ![]() |
1 | 10 | 28 květen 2025 |
Hodnotící škála: Po návštěvě podnikatele ve výuce :woman_office_worker:
|
![]() ![]() |
1 | 7 | 28 květen 2025 |
Riskuj: Národní hospodářství :bar_chart:
|
![]() |
0 | 71 | 13 květen 2025 |
Aktivita na procvičení zásad reklamace
|
![]() ![]() |
1 | 20 | 13 květen 2025 |
Materiály: Finanční gramotnost od MONETY :money_bag:
|
![]() |
0 | 62 | 14 duben 2025 |
Pracovní list: Produktová řada :hot_beverage:
|
![]() |
0 | 23 | 2 duben 2025 |
Pracovní list: Vizuální identita :post_office:
|
![]() |
0 | 22 | 2 duben 2025 |
Pracovní list: Propagace :loudspeaker:
|
![]() |
0 | 30 | 31 březen 2025 |
Příprava hodiny: Marketingový mix
|
![]() |
0 | 42 | 21 březen 2025 |