aplikovat teoretické znalosti na konkrétní příklady - analýza reálných firem
rozvíjet analytické a kritické myšlení
Průběh hodiny
Zmapování znalostí: zjištění, co už žáci o tématu vědí pomocí kladení otázek
Teoretická část: pomocí těchto pěti videí seznámit žáky s teorií. Po každém videu vyvolat jednoho žáka, aby téma shrnul a učitel pak klíčové body vypíše na tabuli. Učitel může doplnit další důležité poznatky, které s jednotlivými body souvisí a chce, aby si je žáci odnesli
Praktická část: žáci dostanou pracovní list na téma Marketingový mix.pdf (463.2 kB), kde si procvičí teoretické znalosti. Zde je možnost určit, jestli budou žáci pracovat na úkolu sami nebo ve skupině (případně nejprve sami a pak si dle vybraných firem utvoří dvojice/skupiny)
Reflexe: na konci hodiny učitel s žáky projde pracovní list Marketingový mix dle jednotlivých částí - produkt, cena, distribuce, propagace. Žáci odpovídají dle jednotlivých firem, aby byly vidět rozdíly. Nakonec učitel shrne celou hodinu