@helena.sojkova@tvavrda@klinsky@Lucie Ahojte! Slet už ve mně “dokvasil”, nevím jak u vás. Dávalo by vám smysl návazné online setkání? Co byste řekli 13. 2. nebo 14. 2. odpoledne - např. v 15.00?
Přemýšlela jsem, že by bylo dobré si říci, jestli už v hodinách vědomě rozlišujeme, kdy dáváme zpětnou vazbu a kdy reflektujeme.
A pokud používáme zpětnou vazbu, jestli se nám daří používat: kritéria, průběžně dávat zpětnou vazbu na různých úrovních (hodiny, projekty) tak, aby se žáci mohli posunout nebo jim potvrdit správný směr, jaké způsoby k tomu využíváme, aby zpětnou vazbu dostali ve velké třídě ideálně všichni.
Další otázka je, jak chtít zpětnou vazbu od žáků směrem k nám, abychom jsme se také mohli posunout, a od kolegů. To bychom spíše pokračovali dál v tomto tématu.
Shrnuji, dává vám setkání smysl a hodí se 13. 2. nebo 14. 2. od 15 - 16 h - online?
Ahoj. Jasně, návazné setkání dává smysl. Otázkou pro mě je, zda pro skutečnou realizaci není 14 dní krátká doba - v ní určitě mohu poskytovat zpětnou vazbu. Ale reflexe je výsledkem práce za delší dobu, takže k ní zatím nemusí dojít.
Pokud se sejdeme, za mě určitě nemůžu v oba tyto termíny + celý další týden. Tak leda by to šlo 13. 2. ve čtvrtek - nebo po našich prázdninách.
Ahoj Petře, díky za upřesnění. Ano, naše setkání by se mělo týkat převážně zpětné vazby. O reflexi jsme se bavili jenom s tím úmyslem dostatečně odlišit oba nástroje. O správném způsobu provádění reflexe zatím řeč nebyla.
Vzhledem k tomu, že 25. 2. máme naplánován další slet na téma Jak hodnotím, které logicky navazuje na téma Zpětná vazba, tak navrhuji kontrolní sraz ve čtvrtek 13. 2. v 15.00 online.@helena.sojkova@Lucie@tvavrda Můžete také?