Jak přidat novou událost do kalendáře akcí?

:information_source: Přidávat mohou pouze členové s úrovní důvěry 2. Pokud ještě nemáte tuto úroveň, kontaktujte někoho z moderátorů nebo administrátorů.

Pokud chcete přidat událost, postupujte následujícím způsobem:

:one: přejděte do kategorie Kalendář akcí a založte nové téma kliknutím na tlačítko + Nové téma.

:two: Napište název akce do názvu tématu.

:three: Poté vyberte v panelu nástrojů ikonku s ozubeným kolečkem a klikněte na položku :spiral_calendar: Vytvořit událost.

:four: Zobrazí se následující dialog:

Nejdůležitější je zadat termín akce a čas. Název akce se přebere automaticky z názvu tématu. Praktické je vložit odkaz (URL) na stránky akce, kde je možné se například přihlásit.

:five: Poté klikněte na tlačítko :spiral_calendar: Vytvořit

:six: Nakonec téma uložte kliknutím na + Vytvořit téma

Akce se poté zobrazí takto:

Ostatní členové komunity poté mohou vyjádřit svoji účast či neúčast zde.

Zároveň se akce zobrazí v kalendáři: